Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Kix - 22 januari 2012 21:29


Jag är så fucking less på min kropp.  Den tillhör inte mig, den gör som den vill och vi har bristande kommunikation. 


Jag har kanske nämnt det tidigare någon gång, men who fucking minns? Jag har ju inte haft någon vanlig mens på flera månader, kanske tom flera år, kan inte riktigt minnas när problemen startade. Men jag har mensvärk men ingen vanlig mens, den mens som jag en gång haft. Tampong är fullständigt uteslutet och binda är onödigt. Jag får bruna flytningar ibland när jag kissar. Någon gång kan det vara lite, lite, lite brunt i trosorna. Men det är allt. Det är min mens. Så är det i 2-3 dagar sedan är det över. Och det är ingen läkare som verkar kunna förklara varför det är så.


Dessutom går jag på medicin ju för att bygga upp min slemhinna, men vart i helvete tar då blodet vägen när det är mens? För visst stöts väl slemhinnan ut iaf??? Nä, jag vet inte. Det här är ju lönlöst.


Idag sa jag (fylld med tårar) till min man: "Jag orkar inte mer. Jag orkar inte hålla på så här. Jag orkar inte medicinera min kropp något mer om den ändå inte funkar. Jag vill adoptera!"


Jag fick ingen respons... :(


Kix



Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards