Direktlänk till inlägg 12 mars 2012

Oförändrat...

Av Kix - 12 mars 2012 22:36


Ja, vad skall jag skriva… allt är ju fullständigt oförändrat:


  • Jag är fortfarande mycket ogravid.
  • Jag är fortfarande bitter och missunnsam.
  • Jag har ännu inte kunnat acceptera att det inte blir några biologiska barn.
  • Jag är ännu osäker på min man som, än fast han enligt senaste samtalet, sagt att han vill rädda förhållandet.
  • Jag är lika osäker på om jag kan lita på min man.
  • Jag är fortfarande besviken över att min mamma inte bryr sig.
  • Jag har fortfarande ont i hjärtat och själen.
  • Jag gråter fortfarande i tid och otid än fast jag inte längre går på några hormoner...
  • Jag är fortfarande energifattig och håglös.


Jo, men just ja – vi har åkt ned några placeringar till vår Landskö...det är förändrat... :(


Kix

 
 
Ingen bild

ekke

13 mars 2012 07:20

Kix, jag blir så ledsen av att läsa dina ord. Det finns inget som jag, eller säkert någon annan heller kan skriva för att det ska kännas bättre. Det är något som du måste ta dig igenom - du och din man - tillsammans, eller var och en på sitt sätt.

Att inte ni, eller vi för den delen, kommer bli biologiska föräldrar är något som måste få ta tid att komma över.

Jag är övertygad om att det kommer att bli bra för dig, kanske inte idag, eller i morgon, men snart. Det kommer att vända.

Stor kram till dig! Hoppas att tårarna torkar upp snart.

Kix

13 mars 2012 16:50

Tack snälla för en sådan värmande kommentar. Verkligen, det händer inte idag, eller imorgon.. men det blir bra. Det måste bli bra.

 
Ingen bild

Jenny

13 mars 2012 10:22

Usch vännen. Jag önskar jag kunde skicka lite energi över till dig men det är lågnivå här också av olika anledningar. Skickar en bamsekram till dig. Jag tänker verkligen ofta på dig!

Kix

13 mars 2012 16:52

Urk då... du får gärna berätta så publicerar jag det inte - om du inte vill.

 
ettvanligtliv

ettvanligtliv

13 mars 2012 16:07

Skickar kramar och tankar till dig varje dag vännen!!

http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se

Kix

13 mars 2012 16:50

Varje dag? Nä, nu får du ta och tänka på något annat! :)

 
Hej och Hopp

Hej och Hopp

13 mars 2012 21:16

Suck! Att det ska behöva vara så här svårt!
Jag hoppas verkligen att ni är nere och vänder nu!
Många kramar

http://www.mintusenmilaresa.blogspot.com

 
Anna

Anna

13 mars 2012 21:25

KRAMAR!

http://www.enmammawannabe.blogspot.com

 
Cecilia summerar

Cecilia summerar

13 mars 2012 21:32

Kix, jag tänker mig att du står med nakna, frusna fötter på ett kallt istäcke. Allt tycks lika kallt och hopplöst som vanligt, men där under isen har det börjat gro. Exakt vad och exakt hur går inte att se förrän isen har tinat. Jag önskar en sol som ska hjälpa till med det. Och varma sockar till dess att det händer.
Varma kramar

http://cecilia.ekhemmanet.se

 
Märta

Märta

14 mars 2012 23:21

Det lät inte roligt. Hoppas det vänder på kölistan snart! Kram

http://ivantanpaettbarn.wordpress.com

 
Kia

Kia

15 mars 2012 12:05

Första gången jag sökte på "ofrivillig barnlöshet" på google efter att jag och min man inte blivit gravida naturligt på ca 1,5år (då) kom din blogg upp, jag lusläste heeela bloggen då, och sen dess har jag alltid tankarna på dig ! Skickar styrkekramar!

http://kiiia.blogg.se

Kix

15 mars 2012 21:14

Oh, my. Det måste tagit tid och energi att läsa hela min blogg, då hade jag väl bloggat i drygt 1 år ung. Tack för styrkekramarna!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kix - 17 maj 2012 23:31

  Jag är ganska säker på att det här blir mitt sista inlägg i den här bloggen. Den skapar sådan ångest och jag orkar inte veta av den. Mitt sista inlägg blir således bara att uppdatera om det sista.   Han var otrogen. Jag kom på honom förra sön...

Av Kix - 4 april 2012 22:16

  Pratat med vår adoptionsutredare för att avsluta/dra tillbaka det medgivande vi har som par. Nämnde för henne att jag har tankar på ensamståendeadoption, men fick ett kallt svar om att det kan ta tid, och att det här måste läka först och det stäl...

Av Kix - 31 mars 2012 11:15

  Jag skall försöka uppbåda lite energi och skriva även till er som inte har fått något lösen.   Det är över nu. Han vill skiljas. Efter 14 års förhållande har den 6 åriga ofrivilliga barnlösheten satt sina spår. Vi säljer huset. Flyttar till v...

Av Kix - 26 mars 2012 21:34

  Det här med lösenordsskyddade inlägg var väl inte fullt så genomtänkt... ni dränker mig med mail. :)   Jag besvarar dem eftersom! Gulliga ni! Ni skriver så fint!   Kix     ...

Av Kix - 25 mars 2012 15:12

  Det är avgjort. Det blir delvis lösenordsskyddade inlägg på den här bloggen. Jag känner ju två privat som läser, dessutom har jag ju varit på flera bloggträffar. Så jag är ju inte anonym längre...   Vill ni läsa de lösenordsskyddade inlägge...

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards