Direktlänk till inlägg 2 mars 2012

Jamen då kanske det är på tiden...

Av Kix - 2 mars 2012 17:42


... att göra sig av med de två frysta embryosen vi har kvar. Slemhinnan är fortfarande på 5 mm efter 2,5 månads behandling av densamme. Det är såååå upplyftande att gå på en massa hormoner när det inte förbättrar chanserna det minsta. Jag har varit där MASSOR av gånger förrut, jag VET att 5 mm inte räcker. 5 mm är ju den sämsta tjocklek jag någonsin haft. Men det är slut nu. Slut på hormoner och slut på mig.


Så IVF-kliniken tinar upp de båda på tisdag till veckan och odlar dem vidare till på fredag då vi förhoppningsvis får tillbaka båda. Det kvittar hur det går, känns det som.... fast det är klart att det inte gör det....


Om jag vore vindrickare så hade jag säkerligen tyckt att ett glas vin hade kännts bra nu. Av ovan anledning men också av anledningen att jag förvarnat min man att vi måste prata ikväll. Men jag dricker ju inte vin.... och jag skall inte lacka ut på honom ikväll. Hoppas jag.


Kix

 
 
Mary

Mary

2 mars 2012 18:27

KRAM

http://dufattasmignu.blogspot.com

 
Ingen bild

L

2 mars 2012 18:56

Kix, jag har läst din blogg ett tag nu, och måste bara säga detta: du är en fantastiskt stark, ärlig och modig person. Jag beundrar dig! Dina ord får mig att bli alldeles tårögd. Sänder dig mina varmaste tankar!!!

 
Josefin

Josefin

2 mars 2012 22:05

Vet inte vad jag ska säga, men blir så ledsen för er skull. Jag hoppas att ni hade et bra samtal, och jag håller tummarna för att det äntligen går er väg nu!!

Stor keramik från mig

http://drommaromsmatt.blogspot.com

 
Ekke

Ekke

3 mars 2012 07:23

Lycka till med embryona. Hoppas att ni hade ett bra samtal.

Kram från ekke, som dricker vin - varför det blev flera glas igår efter vårt misslyckade FET.

http://Enfamilj.blogg.se

Kix

3 mars 2012 14:50

Det passar säkerligen bra med ett eller flera glas vin efter ett misslyckat FET. Har inte provat själv dock..

 
Anna

Anna

3 mars 2012 10:45

Då har ju slemhinnan en v. till att växa på sig (och det ska den göra!!) och embryonen hinner bli riktigt coola blastisar (det SKA dom bli) som klarar en ev. lite tuff start! Nu J-lar!!

KRAM!

http://www.enmammawannabe.blogspot.com

 
Cecilia summerar

Cecilia summerar

3 mars 2012 15:53

Tänker på dig <3

http://cecilia.ekhemmanet.se

 
IVF karusell

IVF karusell

3 mars 2012 16:24

HOPPAS verkligen det går vägen! ♥

http://www.ivf-karusell.blogspot.com

 
Ingen bild

Jenny

3 mars 2012 17:58

Jag hoppas så innerligt ändå. Mitt i allt annat. Hoppas verkligen det gick bra för er igår. Jag tänker så på dig! Varmaste kramen Jenny

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kix - 17 maj 2012 23:31

  Jag är ganska säker på att det här blir mitt sista inlägg i den här bloggen. Den skapar sådan ångest och jag orkar inte veta av den. Mitt sista inlägg blir således bara att uppdatera om det sista.   Han var otrogen. Jag kom på honom förra sön...

Av Kix - 4 april 2012 22:16

  Pratat med vår adoptionsutredare för att avsluta/dra tillbaka det medgivande vi har som par. Nämnde för henne att jag har tankar på ensamståendeadoption, men fick ett kallt svar om att det kan ta tid, och att det här måste läka först och det stäl...

Av Kix - 31 mars 2012 11:15

  Jag skall försöka uppbåda lite energi och skriva även till er som inte har fått något lösen.   Det är över nu. Han vill skiljas. Efter 14 års förhållande har den 6 åriga ofrivilliga barnlösheten satt sina spår. Vi säljer huset. Flyttar till v...

Av Kix - 26 mars 2012 21:34

  Det här med lösenordsskyddade inlägg var väl inte fullt så genomtänkt... ni dränker mig med mail. :)   Jag besvarar dem eftersom! Gulliga ni! Ni skriver så fint!   Kix     ...

Av Kix - 25 mars 2012 15:12

  Det är avgjort. Det blir delvis lösenordsskyddade inlägg på den här bloggen. Jag känner ju två privat som läser, dessutom har jag ju varit på flera bloggträffar. Så jag är ju inte anonym längre...   Vill ni läsa de lösenordsskyddade inlägge...

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Skapa flashcards