Alla inlägg den 19 april 2010

Av Kix - 19 april 2010 21:26


Jag jobbar på att hitta positiva saker i mitt liv inför IVF-försök nr 4 så att jag får en positiv känsla i kroppen. Därför har jag noterat detta idag:


  • Vaknade i morse utan att behöva höra ringklockan!
  • Det var skare på snön som jag kunde på med hunden på morgonpromenaden.
  • Jag valde kläder inför arbetsdagen på endast 30 sekunder.
  • Vi hade bestämt middagsmaten redan igår kväll så det gick fort att göra middag idag.
  • Hunden blev underbart glad när vi kom hem från jobbet och sprang runt-runt-runt!
  • Snön har tinat ytterligare lite till och nu kan man skymta kryddlandet.
  • Squash-plantorna växer sig ur krukorna som jag sått i småkrukor inne så jag måste ställe en toarulle runt för att stödja plantan.
  • Åt en riktigt god lunch idag som bestod av middagsresterna från igår.
  • Basilikaplantan lever fortfarande.

Ja, jag jobbar hårt på att vara positiv, som sagt!


Min bloggläsare L skickade mig denna underbara dikt för en tid sedan:


”Bestäm dig för vad du vill!
Tro att du kan få det.
Tro att du förtjänar det.
Tro att det är möjligt.
Blunda en stund varje dag.
Se det framför dig.
Då kommer du få det!”
(Jack Canfield, Författare)


Kix

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards