Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Kix - 15 juli 2010 22:26


Behöver jag säga att jag ser fram emot semestern. Det är ju bara en dag kvar på jobbet. Det är skönt att den äntligen är här, för det betyder främst efterlängtad ledighet, men det betyder också att vi kommer närmre FET. Visserligen är jag rätt säker på att det inte blir något FET föränn i September, men det närmar sig iaf.


Tre veckors semester. Svooooch... å så har de väl sprungit iväg också. Kollegor frågar varför vi bara skall ta tre veckors semester. Alla dessa tar ju typ fem och alla mammor och pappor tar ju typ sju.... så det kanske är konstigt för dem att vi bara skall ha tre. Vi hade tre förra året också. Varför? Kan vara bra att ha och ta strödagar i höst. Ja, det är alltså vad jag säger till dem. Sanningen? De kan vara bra att ha när vi skall hämta vårt barn. Om det blir något.


Å egentligen förstår jag inte varför jag längtar till FET, vad är chansen att det skulle lyckas? Sämre än vid färskförsök, så det betyder ju typ noll alltså, eller rättare sagt minus noll. Men det finns ju de som lyckas på FET, oddsen att någon av dem skulle vara jag är typ en på triljonen. Typ.


Fast jag försöker bita ihop. Kanske det kan lyckas på naturlig väg med en gnutta tur..... Detta är iaf nuvarande behandling (ordinerat av Tant L):

  • Pergotime - ägglossning nästa vecka. Jag tänker kolla med stickor.
  • Ovesterin - varannan dag
  • Lactal - varannan dag

Fast de två sista vet jag egentligen inte hur länge jag skall ta. Tant L har ju gått på semester, så det går ju inte att fråga heller.


Kix

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards