Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Kix - 9 februari 2010 20:47


När jag läser andras ivf-bloggar där de refererar till jobbet, till läkare och sjukhus blir jag omåttligt nyfiken på att veta vad de jobbar med, vilken klinik de går på eller vart i landet de bor. Det är som om jag funderar på om någon av de bloggar jag följer som faktiskt finns närmre (geografiskt) än jag tror. Å egentligen tror jag att det borde finnas någon annan i min närhet som är i samma situation som också bloggar, men vilken blogg är det?


Men sedan börjar det krypa i min kropp med en isande känsla av oro där jag tänker på om det är någon i min närhet som faktiskt skulle kunna avslöja mig. Oavsett om någon är i samma situation eller ej. Jag skriver ju min blogg anonymt. Detta medför att jag inte publicerar några bilder, jag skriver inte ut några namn och jag försöker undvika speciella detaljer. Så jag funderar på hur jag skulle hantera om det faktiskt var någon som jag känner som hittat min blogg och ger sig tillkänna. (Ni som följt mig en tid kanske kommer ihåg att jag faktiskt har en person som jag känner som läser min blogg, och det har bara varit positivt för min del).


Hur är det med er andra som skriver anonymt, är ni någonsin oroliga att bli "avslöjade"?


Kix

Av Kix - 9 februari 2010 20:37

Bloggaren Jannica har tagit ett initiativ att samla alla ivf-bloggar som finns där ute på ett och samma ställe. Så kika in på IVF-bloggar och skriv in dig på listan du med.


Kix

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards