Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Kix - 16 februari 2010 20:02


Jag är lite nervös inför vår utredning, jag känner att jag inte har tillräcklig kontroll. Jag vill ju veta vilka frågor som de ställer så jag vet vad jag skall svara... hihi.. Men det blir säkert alldeles, alldeles underbart. Speciellt när det är över (om vi blir godkända förståss). Skall ändock försöka förbereda mig....


Således skall jag försöka läsa på denna litteratur inom kort period (vissa inom två veckor):


Adoption - ett sätt att bli förälder av Annika Creutzer och Theresia Köhlin

--> ett indirekt tips från andra bloggare

Adoption - handbok för Socialtjänsten

--> ett indirekt tips från Pi

Vem är det som bestämmer i ditt liv? av Åsa Nilsonne

--> ett tips från min bloggläsare L

Objektorienterad programmering

--> ett tips från chefen :)


Skulle vara kul att bara läsa något lätt också som Karin Alvtegen till exempel. Men inte inom två veckor...


Kix

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards