Alla inlägg den 17 september 2009

Av Kix - 17 september 2009 21:00


... NOT. Nädå, ingen mens än så länge, men mensvärk i två dagar!!! Skall påbörja Antagonistbehandling nu när mensen dyker upp. Problemet är bara att jag skall börja med Gonal-F-sprutor på dag 2 eller 3 så att det passar att göra prover på vårdcentral på dag 5... och då måste dag 6 vara arbetsdag eftersom provsvaret skall postas till ivf-kliniken. Så vad innebär det här då, mattesnillen?


Jo, om jag får mens imorgon fredag (dag 1), lördag (dag 2), sprutstart söndag (dag 3), provdag torsdag (dag 5), resultat fredag. Men om mensen startar söndag.... vad innebär då det? Jo, söndag (dag 1), måndag (dag 2), tisdag (dag 3)..... så dag 5 blir antingen fredag, lördag eller söndag. Hur skall jag då kunna ta prov på vårdcentralen så att ivf-kliniken får svaret dagen därpå?


Men i min pessimistvärld så kommer inte mensen att visas så jag kommer att missa starten. Det har ju varit så ett par gånger, dvs att mensen knappt syns. Jag känner att jag måste kontakta ivf-kliniken imorgon. För många frågor, för lite svar. Jag vill verkligen inte missa denna möjlighet!


Kix

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards