Alla inlägg den 7 september 2011

Av Kix - 7 september 2011 17:36


Jag har varit förbaskat slarvig med min anonyma blogg (ja, denna alltså). Jag råkade omedvetet koppla min blogg till min riktiga identitet på Facebook. Konsekvensen av detta är att jag fått minst en ny ”känd” läsare till min blogg.

Hej L!

Nu är ni två stycken L som läser min blogg och som känner mig personligen.

I och med min oaktsamhet så kan det vara så att även andra har hittat hit som känner mig personligen. Jag vill att ni ger er tillkänna alternativt slutar läsa. Jag
anser att ni gluttar in i min dagbok.  Visa din respekt mot mig.

Min blogg är min ventilation i den livskris och sorg jag går igenom. Jag tar inte hänsyn till att någon som jag känner läser min blogg, jag skriver det jag känner och det jag tänker. Det kan hända att det sätter igång tankar och funderingar hos er som känner mig och träffar mig. Men jag vill INTE, under några som helst villkor, att ni skall ifrågasätta det jag skriver här på bloggen. Döm mig inte för mina innersta känslor. Då är det dags för er att sluta läsa.

Jag skriver anonymt, och så skall det fortsättningsvis vara! Until further notice!

Kix

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards