Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Kix - 17 juni 2011 22:39


Jag har hittat en liten glädje. Jo, visst seru-att...


Orientering!


För några månader sedan frågade jag er, kära bloggläsare, om råd för att rycka upp mig själv. Jag fick jättemånga bra förslag av er och det allra bästa förslaget kom faktiskt från min nära vän och bloggläsare L.


Orientering!


Det som passar mig är: vara i naturen, göra något i skogen som känns meningsfullt, koncentrationen, glädjen att hitta en kontroll och springa mot klockan (än fast jag är i omåttligt dålig form så tycker jag om att tävla mot en klocka). Det är bara orientering på korpennivå, så det är ingen tävling utan de jag springer mot/med är en drös motionärer, precis som jag. Men jag tycker det är så roligt och jag längtar varenda vecka till nästa gång. Nörd-stämpeln på denna sport har jag dammat av... :)


Try it, you might like it!


Kix

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards