Direktlänk till inlägg 4 maj 2011

Deja vu

Av Kix - 4 maj 2011 22:03


Brev på posten idag - operationen uppskjuten 3 veckor.


Tänk att jag kände det på mig, karusellen skall åter snurra och allt känns som en deja vu. Nu fattas bara att något annat händer om tre veckor som gör att även den tiden blir uppskjuten.


Tur att jag sparat på jubelropen...


Kix

 
 
Kvarnlyckan

Kvarnlyckan

4 maj 2011 23:31

Tala om livets jävligheter, nu blir jag riktigt sur!

http://kvarnlyckan.wordpress.com

Kix

5 maj 2011 07:39

Oj, de var inte meningen att reta upp andra... :)

 
Ingen bild

Sussi

5 maj 2011 00:06

Nej vad trist!! =( typiskt!
Är det en sån som måste göras efter mens med? Min operation skulle göras efter mensen, det var bäst sa dom. Det blir inget försök för mig den här månaden heller, har en svampinfektion som gör ont och så har jag en röntgen inplanerad och lite annat så blir inget av det. Nästa månad kanske är the lucky one, för oss båda.

Kix

5 maj 2011 07:38

De har inte stämt av mensen med mig personligen iaf, och vem har de då stämt av med? :)

 
Tea

Tea

5 maj 2011 08:04

Nej, vad tråkigt!

http://langrean9manader.blogspot.com

 
Ingen bild

Jenny

5 maj 2011 08:35

:( Varför låter det där så bekant? :( Det verkar vara något som händer hela tiden :( JÄKLIGT frustrerande! Styrkekramar till dig! //Jenny

 
Cecilia summerar

Cecilia summerar

5 maj 2011 11:47

Nääää.... åh vilken besvikelse. Och vad tröstlöst att någon kan sitta och fatta beslut som förmodligen verkar små för dem som fattar dem, men för den som drabbas förlänger en process som redan är alltför, ALLTFÖR lång. :-(
Jag vill ju att det ska få komma kixiga jubelrop snart...

http://www.villhabarn.se/blogg/3395

 
Hedda

Hedda

5 maj 2011 13:11

Åh, så typiskt!! Det är svårt att vara utlämnad till andras beslut.

http://heddasdagbok.wordpress.com

 
Anna

Anna

5 maj 2011 19:14

Skit också! :(

Kramar

http://www.enmammawannabe.blogspot.com

 
ettvanligtliv

ettvanligtliv

5 maj 2011 19:47

Nejmen va fan!! Vad tråkigt vännen, du som väntat så länge redan :(
Styrkekramar i massor!

http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se

 
Miss S

Miss S

6 maj 2011 16:01

Men vadå? Varför det? Kan de göra så bara? Skit, skit.

http://baby-langtan.bloggplatsen.se

Kix

6 maj 2011 19:10

Jag ringde operationssamordnaren för att höra varför min blev uppskjuten, fick till svar att en annan operation samma dag beräknas ta längre tid än vad som först var tänkt, därför fick jag samt en annan patient flyttas på...

 
Cecilia summerar

Cecilia summerar

7 maj 2011 11:36

VAAAH!? Var är namninsamlingen? Jag vill protestera! Jobba över en halvtimme för sjutton!

http://www.villhabarn.se/blogg/3395

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kix - 17 maj 2012 23:31

  Jag är ganska säker på att det här blir mitt sista inlägg i den här bloggen. Den skapar sådan ångest och jag orkar inte veta av den. Mitt sista inlägg blir således bara att uppdatera om det sista.   Han var otrogen. Jag kom på honom förra sön...

Av Kix - 4 april 2012 22:16

  Pratat med vår adoptionsutredare för att avsluta/dra tillbaka det medgivande vi har som par. Nämnde för henne att jag har tankar på ensamståendeadoption, men fick ett kallt svar om att det kan ta tid, och att det här måste läka först och det stäl...

Av Kix - 31 mars 2012 11:15

  Jag skall försöka uppbåda lite energi och skriva även till er som inte har fått något lösen.   Det är över nu. Han vill skiljas. Efter 14 års förhållande har den 6 åriga ofrivilliga barnlösheten satt sina spår. Vi säljer huset. Flyttar till v...

Av Kix - 26 mars 2012 21:34

  Det här med lösenordsskyddade inlägg var väl inte fullt så genomtänkt... ni dränker mig med mail. :)   Jag besvarar dem eftersom! Gulliga ni! Ni skriver så fint!   Kix     ...

Av Kix - 25 mars 2012 15:12

  Det är avgjort. Det blir delvis lösenordsskyddade inlägg på den här bloggen. Jag känner ju två privat som läser, dessutom har jag ju varit på flera bloggträffar. Så jag är ju inte anonym längre...   Vill ni läsa de lösenordsskyddade inlägge...

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards