Direktlänk till inlägg 14 september 2010

Crazy day

Av Kix - 14 september 2010 22:32


Skall visst träffa Joanna i helgen, vi jobbar tydligen på samma företag och det är gemensam konferens i helgen här uppe i norr. Otroligt roligt. Ja, både att träffa Joanna och att konferera... typ.


Något annat crazy är att min arbetskompis (som känner till om vår situation) berättade idag att hon hade hittat min blogg. Jag blev helt ställd (förståss), men sedan inser jag ju att om jag säger till personer att jag bloggar om vår situation så utsätter jag ju mig själv för risken att bli blogg-identifierad. Det är ju så klart obetänksamt av mig. Jag vill (som jag alltid ha velat) att min blogg skall vara min ventialtion att anonymt kunna beskriva mina känslor och mina upplevelser kring vår ofrivilliga barnlöshet. Jag vill inte begränsa mitt skrivande bara därför att det kan finnas människor som känner mig läser.


Å så det sista denna crayzy day - ytterligare 28 ägglossningstest kom idag med posten. Jag har faktiskt inte tänkt mig att behöva alla dessa test (28+ 28). Så jag får nog följa Åsa och Techgirls råd att bygga vikingaskepp och sängmobiler av de som blir över...


Kix


 
 
Teachgirl

Teachgirl

14 september 2010 22:57

Kul med både minibloggträff och konferens. Jag ser för övrigt fram emot att kolla in bildbevis på allt pyssel du kommer att kunna föra med testen. ;-)

http://varforinteviocksa.blogspot.com

 
Lisa

Lisa

15 september 2010 06:53

Väntar också med spänning på bilder av dina skapelser ;)

http://langtanochvantan.blogspot.com

 
Sara

Sara

15 september 2010 14:46

Vad roligt med en liten träff! Var ska ni ha eran konferans? Tänkte att jag bor ju i norr, men ni kanske inte ska så här högt upp?

http://www.lillaunderbarn.blogg.se

Kix

15 september 2010 18:14

Jag tror att du bor högre upp än vad vi ska, Sara. Vi skall västerut på E14... :)

 
Tea

Tea

15 september 2010 17:34

Kul att ni jobbar inom samma företag.

http://langrean9manader.blogspot.com

Kix

15 september 2010 18:14

Överraskande, men definitivt kul!

 
Åsa

Åsa

15 september 2010 22:03

Vad häftigt, får ta hand om henne ordentligt nu när hon ska så långt från Skåne! ;-) Tror Joanna skulle uppskatta en personlig hemmasnickrad present också, hon är glad för panduro och sånt har jag för mig! Så bara att sätta igång och bygga något med några ägglossningstest till henne tycker jag! :-)

http://www.asa1977.blogspot.com

Kix

15 september 2010 22:51

Hahaha... vilken syn. Undrar vad kollegorna skulle tänka! :)

 
Sara

Sara

16 september 2010 08:28

Okej, det var ju synd. Jag bor ju ändå uppe i Luleå så det är nog en bra bit ifrån er ;-)

http://www.lillaunderbarn.blogg.se

 
Ninna

Ninna

20 september 2010 02:02

Hoppas både konfen och bloggträffen blir trevlig :-)

Spännande men läskigt när personer man känner "avslöjare" att dom hittat ens blogg.

Min grannfru stod för nån månad sedan och talade IVF:er med mig över staketet. Hon har kollegor som gör dem. Jag har aldrig nämnt ett ljud till henne om oss/vår situation, men blev fundersam och kände mig "rädd, avslöjad, exposed" som Maria Montezami skulle sagt ;-)

Kram Ninna

http://www.villblimammanu.blogspot.com

Kix

20 september 2010 18:33

Bekräftar att både konfen och bloggträffen var MYCKET trevlig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kix - 17 maj 2012 23:31

  Jag är ganska säker på att det här blir mitt sista inlägg i den här bloggen. Den skapar sådan ångest och jag orkar inte veta av den. Mitt sista inlägg blir således bara att uppdatera om det sista.   Han var otrogen. Jag kom på honom förra sön...

Av Kix - 4 april 2012 22:16

  Pratat med vår adoptionsutredare för att avsluta/dra tillbaka det medgivande vi har som par. Nämnde för henne att jag har tankar på ensamståendeadoption, men fick ett kallt svar om att det kan ta tid, och att det här måste läka först och det stäl...

Av Kix - 31 mars 2012 11:15

  Jag skall försöka uppbåda lite energi och skriva även till er som inte har fått något lösen.   Det är över nu. Han vill skiljas. Efter 14 års förhållande har den 6 åriga ofrivilliga barnlösheten satt sina spår. Vi säljer huset. Flyttar till v...

Av Kix - 26 mars 2012 21:34

  Det här med lösenordsskyddade inlägg var väl inte fullt så genomtänkt... ni dränker mig med mail. :)   Jag besvarar dem eftersom! Gulliga ni! Ni skriver så fint!   Kix     ...

Av Kix - 25 mars 2012 15:12

  Det är avgjort. Det blir delvis lösenordsskyddade inlägg på den här bloggen. Jag känner ju två privat som läser, dessutom har jag ju varit på flera bloggträffar. Så jag är ju inte anonym längre...   Vill ni läsa de lösenordsskyddade inlägge...

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards