Direktlänk till inlägg 4 mars 2011

Har ni hört den här förrut?

Av Kix - 4 mars 2011 23:27


No mens so far... dag 38. Lindrig mensvärk någon dag här och där, men no mens.


Och jag som trodde att mensen efter skrapningen skulle funka galant... hur jag nu kunde vara så blåögd och tro det???? Och hallå, det är ingen ide att ni kommenterar och säger att jag skall ta graviditetstest!! Så mycket tänker jag inte förudmjuka mig själv.


Jag längtar ju bara så förbannat mycket efter FET!!!!!


Kix

 
 
TeachGirl

TeachGirl

4 mars 2011 23:50

Det kan väl ta ett tag innan det kommer igång igen på allvar? Hoppas att den snart dyker upp (inte ofta man skriver de orden...) Kram!

http://varforinteviocksa.blogspot.com

Kix

4 mars 2011 23:53

När jag pratade med IVF-kliniken inför vårt stundande FET så sa han att det tar 4-6 veckor för mensen att komma igång... så jag räknade väl med att det inte skulle bli längre än så heller... jag har väl visserligen ett par dagar kvar av den 6:de veckan... :/

 
Hedda

Hedda

5 mars 2011 17:35

Ja, usch vad segt att vänta. Den dyker säkert upp när som helst. 6 veckor är normalt att få vänta, enligt egen erfarenhet. Du ska se att den kommer, håller tummar!

http://heddasdagbok.wordpress.com

 
ettvanligtliv

ettvanligtliv

6 mars 2011 12:49

Ja det är ju typiskt. När man vill att den ska hålla sig borta så kommer den och tvärtom. Förstår att du håller på att bli tokig. Hoppas den dyker upp snart.
Kram!

http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se

Kix

6 mars 2011 18:46

Hoppas...

 
Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

6 mars 2011 15:25

Min mens strulade oxå en eller två månader efter min skrapning, men sen va den back to noraml igen :) Men jag vet hur frustrerande det e :(

Min mins brukar i övrigt va rätt så stabil 28-30 dagar, men sen ett par månader illbaka har den fått tuppjuck, ena månaden e det 23 agar o den andra 33 dagar, suck, håller på o bli galen!
Börjar fundera på o gå o kolla mig så att jag inte har fått PCO, jag har nämligen heller inte haft ägglossning de två månader som jag har testat det och jag har superömma bröst 1-2 veckor innan mens, vet dock inte om det e ett täcken på PCO.

http://mitthemochmintradgard.blogg.se

Kix

6 mars 2011 18:46

Asch då... det låter som om något har hänt eftersom det nu strular. Men visst är det så jävla typiskt att inte nog med att man är ofrivilligt barnlös, man skall också fundera och bekymra sig över menslängd och ägglossniningsproblem också...

Men kolla upp det!!! Själv funderar jag på att ringa IVF-kliniken i morgon bara för att kolla upp om det är något de kan göra eller om det bara är att vänta...

 
Ingen bild

Jenny

6 mars 2011 19:08

Jag hoppas verkligen den kommer snart, håller en tumme för dig. Kram Jenny

Kix

6 mars 2011 19:11

Tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kix - 17 maj 2012 23:31

  Jag är ganska säker på att det här blir mitt sista inlägg i den här bloggen. Den skapar sådan ångest och jag orkar inte veta av den. Mitt sista inlägg blir således bara att uppdatera om det sista.   Han var otrogen. Jag kom på honom förra sön...

Av Kix - 4 april 2012 22:16

  Pratat med vår adoptionsutredare för att avsluta/dra tillbaka det medgivande vi har som par. Nämnde för henne att jag har tankar på ensamståendeadoption, men fick ett kallt svar om att det kan ta tid, och att det här måste läka först och det stäl...

Av Kix - 31 mars 2012 11:15

  Jag skall försöka uppbåda lite energi och skriva även till er som inte har fått något lösen.   Det är över nu. Han vill skiljas. Efter 14 års förhållande har den 6 åriga ofrivilliga barnlösheten satt sina spår. Vi säljer huset. Flyttar till v...

Av Kix - 26 mars 2012 21:34

  Det här med lösenordsskyddade inlägg var väl inte fullt så genomtänkt... ni dränker mig med mail. :)   Jag besvarar dem eftersom! Gulliga ni! Ni skriver så fint!   Kix     ...

Av Kix - 25 mars 2012 15:12

  Det är avgjort. Det blir delvis lösenordsskyddade inlägg på den här bloggen. Jag känner ju två privat som läser, dessutom har jag ju varit på flera bloggträffar. Så jag är ju inte anonym längre...   Vill ni läsa de lösenordsskyddade inlägge...

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards