Alla inlägg den 31 mars 2012

Av Kix - 31 mars 2012 11:15


Jag skall försöka uppbåda lite energi och skriva även till er som inte har fått något lösen.


Det är över nu. Han vill skiljas. Efter 14 års förhållande har den 6 åriga ofrivilliga barnlösheten satt sina spår. Vi säljer huset. Flyttar till varsin lägenhet. Säga hej då till den trägdgård jag älskat och vårdat. Dela upp alla gemensamma saker vi fått/köpt under dessa åren. Mitt liv är upp och ned och jag sover urdåligt. Har fått sömntabletter utskriven men jag sover dåligt på dem också. Maten kväljs jag och jag tvingar i mig små, små mängder. Vet att jag måste äta så flytande funkar ok. Vatten också, är så torr i munnen. Trött i huvudet. -2 kg.


Nu skall det nya livet ta form. Adoptera som ensamstående? Hjälp? Hitta ny partner som 38-åring? Hur gör man? Krogen - no thanks! Inseminationer i Danmark? Ja, men jag bor ju typ 100 mil från Danmark... Och min mamma vill att jag flyttar närmare henne, dvs ännu längre ifrån Danmark... Min starka mamma. Som också gått igenom en jobbig skiljsmässa. Hon vet.


Jag vet inte om jag orkar har kvar denna blogg, kanske blir det här mitt sista inlägg. Inte säkert att jag orkar ta mig tillbaka till det som påminner mig om allt det onda.


Kix



Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Skapa flashcards