Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Kix - 25 mars 2012 15:12


Det är avgjort. Det blir delvis lösenordsskyddade inlägg på den här bloggen. Jag känner ju två privat som läser, dessutom har jag ju varit på flera bloggträffar. Så jag är ju inte anonym längre...


Vill ni läsa de lösenordsskyddade inläggen måste ni skicka ett mail till kix_barnlos[at]hotmail.com och berätta vem ni är och motivera varför. Helst ser jag att ni skriver något personligt, men om ni tycker att det är URBOTA jobbigt (som jag kan tycka) så ger jag er en mall nedan som ni kan klippa ut och klistra in och bara fylla i luckorna.


”Hej, jag heter/kallas ______ (och bloggar på sidan ___________). Jag är _____ år gammal och bor i ______. Jag har läst din blogg nu i _____dagar/månader/år och läser den därför att___________. Min relation till din blogg är___________. Min avsikt med att fortsätta följa dig i dina lösenordsskyddade inlägg är_______.”


Var beredd på att jag kan ställa frågor. Likväl som att jag inte vill riskera vår adoptionsprocess på mina öppna inlägg, vill jag så klart inte att riskera det på mina lösenordsskyddade inlägg.


Ni som tidigare angivit att ni vill läsa mina lösenordsskyddade inlägg tvingas gå igenom ovan procedur. Tack!


Kix

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards