Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Kix - 23 mars 2012 22:37


Jaha.. är det tisdagens snack med mannen ni vill veta om? Då kan jag meddela att det följdes upp med ett hejdundrande ”samtal” även på torsdagskvällen.


Men jag tvistar. Jag borde ju lyda Hej och Hopp's varnande ord om att vara försiktig med vad jag skriver i bloggen eftersom man aldrig kan garantera någons anonymitet. Och för allt i världen vill jag inte riskera den framtida adoptionen. Ve och hemska tanke. Samtidigt så vill jag inte riktigt tro att adoptionsprocessen skulle kunna äventyras, det måste ju då finnas bevis för att jag är jag. Och om jag gjorde något olagligt så kan det väl tas fram, men jag har inte gjort något olagligt och det borde ju bara finnas indicier att Kix är jag tills det bevisats. Eller?


Så jag kanske lägger in lösenordsskyddade inlägg hädanefter. Kommer att tappa 90% av läsarna, men vill för allt i världen inte riskera adoptionsprocessen. Jag överlägger tills i övermorgon!


Kix

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards