Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Kix - 2 mars 2012 17:42


... att göra sig av med de två frysta embryosen vi har kvar. Slemhinnan är fortfarande på 5 mm efter 2,5 månads behandling av densamme. Det är såååå upplyftande att gå på en massa hormoner när det inte förbättrar chanserna det minsta. Jag har varit där MASSOR av gånger förrut, jag VET att 5 mm inte räcker. 5 mm är ju den sämsta tjocklek jag någonsin haft. Men det är slut nu. Slut på hormoner och slut på mig.


Så IVF-kliniken tinar upp de båda på tisdag till veckan och odlar dem vidare till på fredag då vi förhoppningsvis får tillbaka båda. Det kvittar hur det går, känns det som.... fast det är klart att det inte gör det....


Om jag vore vindrickare så hade jag säkerligen tyckt att ett glas vin hade kännts bra nu. Av ovan anledning men också av anledningen att jag förvarnat min man att vi måste prata ikväll. Men jag dricker ju inte vin.... och jag skall inte lacka ut på honom ikväll. Hoppas jag.


Kix

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards