Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Kix - 24 januari 2012 21:54


Tänkte att ni kanske inte känner mig tillräckligt väl, å så har jag inget bättre att skriva idag.....  så här kommer lite blandad kompott om mig:


1) Vad gjorde du för tio år sedan?

Pluggade på högskolans bibliotek, förmodligen inte så jättehårt eftersom tentastressen inte dök upp förrän om ca 3 veckor... :) Tränade mycket och ständigt både fotboll och aerobics.


2) Vad gjorde du för ett år sedan?

Stressad över något helt annat; över att vara närmare 37 år och över att ha misslyckts med att bli mamma i över  5 år. Blandad sorg/glädje att en graviditet uppenbarat sig, men också över att få missfall. Mina första av båda sorterna. Hade jobbat 21 dagar efter "mamma"-ledigheten med Gumman.


3) Fem snacks du gillar:
Hallon

Skuvar (sådana som går att äta)

Brie

Sura godisar

Torkade gröna äpplen


4) Fem sånger du kan hela texten till:

Jag kan nog ingen låt utantill...


5) Fem saker du skulle göra om du var mångmiljonär:

Adoptera flera barn

Resa

Skänka pengar till mamma och välgörenhet (vilket såklart innefattar även Wabbie Foundation)

Gå ner i tid på betalt jobb och jobba ideellt med hemlösa och/eller med kvinnor i förtryck

Bygga nytt hus vid vatten


6) Fem dåliga vanor:

PLEASE.... bäddar aldrig sängen, petar i maten, köper kläder jag egentligen inte behöver, dålig på att höra av mig, lägger mig hungrig ibland, slarvig med viktiga saker såsom plånbok, blandar svenska och engelska, pratar högt när det inte lämpar sig, ältar saker i huvudet fram och tillbaka.... AND IT GOES ON AND ON...


7) Fem saker du aldrig skulle klä dig i, eller köpa:

Hrm.. finns det något jag inte kan tänka mig att köpa?


8) Fem saker du gillar att göra:

Aerobics, shoppa, plocka kantareller, orientera och trädgårdspyssla (inkl så frön och plantera).


9) Fem favoritleksaker:

Sällskapsspel, min dator... f-n svarstorka....


Jag plockade bort fråga 10 för den gör mig stressad! :)


Kix


Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards