Alla inlägg den 20 december 2011

Av Kix - 20 december 2011 23:03


Julklappen klar till min mamma och min svärmor:


 


Det är Cecilia Ekhems bok "Väntrum" som jag hoppas de skall läsa för att de vill läsa, och inte för att jag ger den till dem i present (fast så klart ligger det ju en förväntan att de gör det så att deras förståelse ökar... eller ja, börjar existera). Ni som inte ännu köpt boken borde göra det. Den är riktigt bra!


Det gröna hjärtat, som är mellan ljusen, är ett hjärta från Kenya som jag fick av Cecilia i höstas efter att min man uttyckt tveksamheter inför adoption. Och nu när han uttrycker tveksamheter i vårt förhållande passade det bra att träffa Cecilia över en kopp the och träffa hennes två fantastiska barn. Den där pojken hon och hennes man adopterat från Kenya är ju något av det sötaste jag har sett och det bidrar ännu starkare till att adoption är rätt väg att gå. Jag måste bara få min man med i båten...


Kix



 

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Skapa flashcards