Alla inlägg den 1 december 2011

Av Kix - 1 december 2011 22:02


Jag vet inte, men den försvann någonstans där i gynstolen idag på ultraljudet inför nästa veckas IVF-försök.


5 äggblåsor. Slemhinna 4 mm. Flera cystor.


Det är som att alla de här förändringarna som jag trodde skulle vara så bra inför vårt 8:de försök bara gjorde det 1000 gånger sämre:


* Hysteroskopi som visade att slemhinnan var fin

* Akupunktur (9 behandlingar)

* Ny gynekolog
* Ny medicin
* Ny IVF-klinik



Det blir dock äggplock på måndag iaf, ja om det finns några ägg därinne. Om det blir äggplock får vi väl se om slemhinnan hinner växa till sig innan återföring. Men att hoppas på någon långtidsodling är ju att ljuga för sig själv, och då har ju slemhinnan färre dagar på sig dessutom...


Ledsen vänner, men jag är inte sugen på några peppande kommentarer. Vill bara vara ärligt deppig över de dåliga förutsättningarna.


Och om jag bara få fortsätta vara ärligt så är jag riktigt jävla skiträdd att jag inte orkar med några mer motgångar. Kan jag inte bara få känna ett inre lugn att adoptionen är ett alternativ...


Kix







        

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards