Alla inlägg under november 2011

Av Kix - 6 november 2011 21:18


Det går en positiv våg över Västernorrland och flera av mina bloggvänner har plussat. Det gör mig både enormt glad för deras skull, men samtidigt också något missmodig. För om statistiken skall stämma, så borde det väl vara rimligt att kvoten nu är fylld. Ja, jag vet vad ni kommer att säga...  men det gör mig inte mer positiv till detta IVF-försök.

Statistik intresserar mig så jag gjorde en sammanställning på mina kära Västernorrlänningars IVF-försök, men jag publicerar enbart en mindre del så att ni inte tar illa upp.


 


Jag sprayar med Synarela och sedan blir det Menopursprutor. Intressant, eller hur?! :)

Kix









Av Kix - 3 november 2011 22:46


Orkar ni höra om en till??


Idag, min snälla kollega varnar mig innan fikat, men jag håller ögonen och öronen öppna och det verkar safe att gå och fika. Men det gick bara 10 minuter innan bäbisen kom... ja, å så den överstolta mamman som sätter sig ned runt fikabordet för att amma!!!!


Jag hann inte äta min macka utan flydde. Ja, åter igen. Flyr. Jag.


Men vad är det då med dessa människor. Kommer jag bli likadan? Kommer jag gå runt HELA kontoret så att alla skall få chans att gulla med ungen. Vi är ju ändå 50+ personer på kontoret (men fler än 100 anställda). Är det någon form av bekräftelsebehov hos dessa människor? För ungen, på 3 månader, bryr väl sig knappast. Och kommer väl omöjligt komma ihåg att Siv gullade med  foten, eller Eva tryckte på näsan! Och om man inte känner varandra sååå mycket redan innan (ja, eftersom det är ganska många anställda), finns det då ett behov att ändå visa ungen för de som man knappt känner i företaget????


Jobbar ni andra med kollegor som bär sig åt på samma sätt?


Kix

Av Kix - 1 november 2011 21:43


Puff-puff.


Hade glömt bort den goda eftersmaken av Synarela. Jippie. Nu är den här igen. Förstör både mat och dryck.


Ungefär som Stopp-och-väx. Ni minns sluta-bita-på-naglarna-medlet. Det förstörde ju också både mat och dryck. Och jag har inte slutat bita på naglarna för det.


Vilken liknelse... det är väl det Synarela gör också... ja, stoppar äggproduktionen för att sedan med sprutor stimulera så att äggblåsorna skall växa.


Kix



Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Skapa flashcards