Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Kix - 29 oktober 2011 21:56


Är här igen. Många frågor. Inga svar. Massvis med krig. Kuratorstid på tisdag. Jag skall göra mitt bästa (med ett eget inlägg) att besvara alla de frågar som jag fått sedan förra helgen. Tack alla som visat ett sådant stöd med ärliga och genomtänka kommentarer. Först, dock, lite onödigt vetande om mig som kommer med det senaste kedjebrevet i boggvärlden (tack, Anna).

1. När ingen ser eller hör mig...
gråter jag oftast. Tyvärr inget roligt svar här inte...

2. Jag går aldrig hemifrån utan...
att ha ett mål (är inte särskilt fåfäng av mig så jag kan både låta bli att sminka mig och fixa håret... oftast).

3. Min blogg heter som den gör för att...
den talar sitt tydliga språk (ja, bloggens namn är jag INTE stolt över. Vilken ärthjärna var jag som inte kunde hitta något bättre..?!).

4. Om jag vågade skulle jag...
säga exakt som det är till folk (i allmänhet) som frågar hur man mår.

5. Om 10 år kommer jag att... 
vara 47 år... (har tyvärr svårt att se 10 år framåt i dagsläget).

Kix

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards