Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Kix - 18 oktober 2011 21:48


Status i livmodern:

* Fri passage in i äggledarna

* Fin livmoderslemhinna, inga polyper eller cystor

* Lite slem i vid livmoderslemhinnan (???) som inte borde ha någon negativ verkan, men skrapades ändå bort (aj)


Slutsats:

* Allt ser bra ut och ingen förklaring till alla uteblivna graviditeter


Vad händer nu:

* Min man skall lämna nytt spermaprov. De två prover han lämnade vid vår utredning år 2008 låg på 8 milj spermier/ml (rörelsegrad II) samt 18-20 milj spermier (rörelsegrad II). Kan det nya provet ge någon förklaring?

* Blodprovstester om HIV och syfillis (som min man sa - det skulle förvåna mig om det blir positivt resultat på dessa tester)

* Väntan på IVF nr 8


Efer ingreppet idag så förbannade jag min man för att han inte var med mig. Jag blev rejält illamående och efter ett glas vatten på kliniken var luft nödvändigt. Jag gick ut för att andas men fick lov att sätta mig för att inte svimma. När jag, i ösregnet, äntligen tagit mig till bilen förstod jag att jag inte kunde köra bil. Så i bilen blev jag sittandes i 30 minuter med en bajspåse i handen (ja, vi är hundägare!). Tillslut lättade både illamåendet och svimningskänslorna. Men f-n för att min man inte kunde vara med.


Ett paket Mums-mums är väl okej att sätta i sig efter detta?


Kix





Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards