Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Kix - 14 oktober 2011 22:03


* Min man kontaktade vårdcentralen så nu har jag tid där hos en kurator med KBT*-kunskap. Visserligen 1,5 vecka bort, men vänta är jag ju jävligt duktig på, så ytterligare 1,5 veckas väntan är ju INGENTING. Kuratorn ringde upp mig idag. Hon sa, efter att jag berättat det jag har problem med (ja, förutom barnlösheten då), att hon tycker det låter som om jag har utmattningssymptom. Ja, what ever, tänker jag. Jag behöver hjälp. Har ju träffat en kurator för två år sedan som kändes sådär, samt ytterligare en i samband med att vi lämnade tillbaka gumman. Vi får väl se om det här funkar.

*
 
Jag har tagit tjänstledigt 20% av min heltidstjänst, gäller from nästa vecka. Jag är sååå oerhört lättad. Alternativet skulle kunna ha varit en sjukskrivning med tillhörande diagnos som skärskådas vid adoption. Men det är INTE ett alternativ för oss. Vi är sååå nära att kunna sammanställa en adoptionsmapp till ett land som står oss varmt om hjärtat. Vi kan inte äventyra våra adoptionsplaner då givarländerna är väldigt restriktiva med sjukskrivningar (som händer så nära inpå).

Kix

*Kognitiv Beteendeterapi - Googla!


*****************************'****UPPDATERING LITE SENARE*********************************
Ser att det är precis ett år sedan vi fick meddelande om ett ofött barn som de blivande föräldrarna önskade adoptera bort. Vi blev utvalda av alla adoptionssökande. Fast resten är historia.

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Skapa flashcards