Alla inlägg den 10 september 2011

Av Kix - 10 september 2011 20:54


Jag tänkte att det kanske är så här; Gud kan inte svenska. Jag har därför översatt det jag önskar mig i flera språk så hoppas jag att Gud kan något av de språken:


* Please God, let me get pregnant and give birth to that child.
* Behage Gud, lad mig blive gravid og føder barnet.
* Adja Isten, hadd, hogy terhes, és szülni a gyermeket. 
* Bitte Gott, lass mich schwanger werden und gebären, um das Kind.
* Por favor, Dios, haz que me quede embarazada y dé a luz al niņo.
* Дай Бог, дай мне забеременеть и родить ребенка.
* Lorem Dei est, me nunc gravida et pariunt et puero.
*                                       رضاء الله، واسمحوا لي أن الحصول على الحوامل وتلد الطفل .
* Ole hyvä Jumala, anna minun tulla raskaaksi ja synnyttää lapsen.
* Asseblief God, laat my swanger raak en geboorte skenk aan die kind.
* S'il vous plaît Dieu, laissez-moi tomber enceinte et donner naissance ā l'enfant.
* 请神,让我怀孕,并生下了孩子。


Gud har väl Internet?

Kix

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Skapa flashcards