Direktlänk till inlägg 18 augusti 2011

Vem är den?

Av Kix - 18 augusti 2011 22:18

 

Den är så oönskad många gånger. Men om den ändå har tänkt komma så är det ju bra om den kommer när man vill ha den.


Idag fick jag den och det är alltså startskottet på frysförsök nummer 3.


Vem är den? 4 bokstäver:


 

Kix

 
 
WildaMathilda

WildaMathilda

19 augusti 2011 08:51

M E N S !!! Tjohoo!
Lycka till nu!

kram

http://ivfdagar.blogspot.com

 
Ingen bild

Jenny

19 augusti 2011 10:05

Positivt! Då håller vi tummarna igen. Nu är det en ny höst och kanske vår tur, vem vet? Vet inte om du tror på österlänska läror men jag läste en artikel som kan vara värd att ta en titt på i senaste hälsatidningen. Själv har jag varit barnlös i 4.5 år snart så alla möjligheter att förändra sin situation känns bra just nu. Läs den om du vill. Trevlig helg! Kram Jenny

Kix

19 augusti 2011 13:59

Tack för tipset! Det skall jag!

 
Cecilia summerar

Cecilia summerar

19 augusti 2011 10:26

Frys... hmmmm.... då måste det handla om att det går mot vinter. Ja, jag tror det är "höst" ;-)
Fast hos mig är hösten välkommen iofs.

Skämt åsido...önskar ett innerligt lycka till med detta försök. Kram - och tack för fin kommentar. Så sånt! Så värt det!

http://www.villhabarn.se/blogg/3395

 
Ingen bild

Sanna

19 augusti 2011 12:11

Kära Kix, tror jag kan gissa... Har haft den varje månad i 26 år utan att den uteblivit en endaste gång. Älskar den (not). Av hela mitt hjärta önskar jag att ni lyckas denna gång!

 
ettvanligtliv

ettvanligtliv

20 augusti 2011 12:06

Skönt att ni är igång igen vännen. Alla tummar hålls för er!
Kramar!

http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

mamman

21 augusti 2011 16:42

Lycka till

 
Morgonpigga Evelina

Morgonpigga Evelina

22 augusti 2011 19:31

Jag håller med bröllop är verkligen något att minnas för resten av livet. Vad härligt för er att du och din man har fått en nytändning. Livet går verkligen upp och ner. Hoppas att det fortsätter uppåt för er!

http://morgonpigg.nu

 
Ingen bild

Fru H

22 augusti 2011 22:02

Stort stort lycka till! Ibland så händer det bara. Och detta kanske är den gången!

Kix

22 augusti 2011 22:40

Tyvärr är det svårt att orka hoppas igen. Men jag önskar så klart!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kix - 17 maj 2012 23:31

  Jag är ganska säker på att det här blir mitt sista inlägg i den här bloggen. Den skapar sådan ångest och jag orkar inte veta av den. Mitt sista inlägg blir således bara att uppdatera om det sista.   Han var otrogen. Jag kom på honom förra sön...

Av Kix - 4 april 2012 22:16

  Pratat med vår adoptionsutredare för att avsluta/dra tillbaka det medgivande vi har som par. Nämnde för henne att jag har tankar på ensamståendeadoption, men fick ett kallt svar om att det kan ta tid, och att det här måste läka först och det stäl...

Av Kix - 31 mars 2012 11:15

  Jag skall försöka uppbåda lite energi och skriva även till er som inte har fått något lösen.   Det är över nu. Han vill skiljas. Efter 14 års förhållande har den 6 åriga ofrivilliga barnlösheten satt sina spår. Vi säljer huset. Flyttar till v...

Av Kix - 26 mars 2012 21:34

  Det här med lösenordsskyddade inlägg var väl inte fullt så genomtänkt... ni dränker mig med mail. :)   Jag besvarar dem eftersom! Gulliga ni! Ni skriver så fint!   Kix     ...

Av Kix - 25 mars 2012 15:12

  Det är avgjort. Det blir delvis lösenordsskyddade inlägg på den här bloggen. Jag känner ju två privat som läser, dessutom har jag ju varit på flera bloggträffar. Så jag är ju inte anonym längre...   Vill ni läsa de lösenordsskyddade inlägge...

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards