Alla inlägg under maj 2011

Av Kix - 4 maj 2011 22:03


Brev på posten idag - operationen uppskjuten 3 veckor.


Tänk att jag kände det på mig, karusellen skall åter snurra och allt känns som en deja vu. Nu fattas bara att något annat händer om tre veckor som gör att även den tiden blir uppskjuten.


Tur att jag sparat på jubelropen...


Kix

Av Kix - 3 maj 2011 22:23


Förr funderade jag både ett och två gånger om det är rätt eller fel, men nu skiter jag i det. Idag är det dag 5 i menscykeln = PERGOTIME START!


Ja, jo jag vet… läkaren kommer att säga att samlag inte är tillåtet efter operationen, men nu ger jag blanka fanken i det.


Crazy?


Kix

Av Kix - 1 maj 2011 22:15


Ryska snuvan
Lingonveckan
Tant Röd
Kommunistveckan
Röd avgång
Bingo
Red River
Stängt för helgen


Eller kort och gott mens. Jodå, den är MYCKET välkommen. Kanske har den rättat till sig efter missfallet. Skulle i så fall vara helt otroligt... och fantastiskt. Eller skall jag vänta med jubelropen?


På fredag blir det operation, den sjätte på två år gällande livmoderhals eller livmoder (såg att jag tidigare skrev att det var den femte på två år men det stämmer ju inte..). Men jag ser fram emot den som f-n, förhoppningsvis ger det några svar om varför livmodern ser så konstig ut efter missfallet. Skall nog vänta med jubelropen här också...


Varför kan jag inte bara vara optimistisk när dessa två händelser är positiva?


Kix

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards