Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Kix - 18 mars 2011 22:37


Läste på En mamma wannabes blogg om dessa underbara inlägg på Facebook som mammor stoltserar med, exempelvis:


"Jag har burit barn i magen, sovit med dem på bröstet. Jag har kysst små tår, torkat bort tårar. Jag har blivit spydd o kissad på, tillbringat sömnlösa nätter för å få dem till att sova... men jag vill inte byta för allt i världen! Jag har långt ifrån någon modellkropp, men när jag ser mig i spegeln ser jag en MAMMA, o det finns ingen större ära eller välsignelse! Stjäl gärna denna om du också är en STOLT MAMMA!"


Jag har ju också sååå många gånger irriterat mig på dessa typer av inlägg, men vad tror ni om jag kontrar med denna?


"Jag har tidsstyrt sex, går på kraftiga hormonbehandlingar, träffar orimligt många gynekologer. Jag letar ständigt ny energi och torkar otaliga tårar. Jag blir ofta ledsen och besviken och sover dåligt...och jag skulle kunna byta bort detta för allt i världen! Jag har uppenbarligen ingen perfekt kropp, och när jag ser mig i spegeln ser jag endast ett enda stort misslyckande. Det finns ingen större besvikelse än att inte få uppleva att vara MAMMA. Stjäl gärna denna om du också är en helt misslyckad ICKE-MAMMA! "


Kix

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards