Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Kix - 16 februari 2011 19:03


Av min leverans av ägglossningstest från september-10 så har jag bara stickorna kvar. Jag fick både stavar och stickor i leveransen, totalt 56 test, och nu har jag alltså använt upp alla stavar. Och kvar har jag då de där veka, små stickorna. Av alla stavar jag använt så har INGEN visat utslag på ägglossning, och ändå blev vi gravid i mitten på december. Nu kör jag alltså med stickorna och än har dessa heller inte visat något utslag på ägglossning. Så jag börjar betvivla kvaliteten på produkterna. Jag vill inte ha sådana här fucking skittest. Jag vill ha rejäla produkter som jag kan lita på. 


Helst vill jag ha ett test där jag slipper samla upp urin i en bruk och stå och vänta... det är halväckligt och det är tidsödande (när man är sen och sömndrucken som jag på mornarna).


Jag handlade på www.testlagret.se förra gången. Har ni något bättre tips på webbutik? Och tips på rejäla test (som ger utslag :)? Jag vet att apoteket har test som man kan lita på, men de svindlar ju plånboken oroväckande geschwint...


Kix

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards