Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Kix - 22 januari 2011 12:15



Jag tycker någonstans att Gud har straffat oss tillräckligt efter allt vi har gått igenom, jag tycker faktiskt att det borde vara vår tur nu. Men ju mer jag tänker på det så är det fortfarande saker som Gud inte har straffat oss med ännu, så jag tänker att jag staplar väl upp dem här. Då kan jag i efterhand bara pricka av dem så då borde jag väl komma närmare målet till slut.


  • Ett till missfall helst utomkveds så att jag får skada/operera bort en äggledare
  • Cancer i livmodertappen
  • Tumör i livmodern
  • Ett till utomkveds så att jag får operera bort den andra äggledaren
  • Reducering av äggresurser
  • Tidigt klimakterie (fast då kommer jag ju verkligen inte närmre målet...)
  • Försämring av spermiekvalité
  • Kraftig höjning av IVF-kostnaderna
  • Ytterligare ett missfall, riktigt långt gången graviditet
  • Sköldkörtelrubbning
  • Mycket oregelbundna cykler eller cysta i äggstockarna så att ägglossning ibland uteblir
  • Endometrios
  • PCO/PCOS

Kix

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards