Direktlänk till inlägg 17 januari 2011

Analys v.6

Av Kix - 17 januari 2011 21:56



Just nu:


  • Bruna flytningar
  • Annorlunda magvärk, liknar mer som start på mensvärk
  • Inte lika spända bröst
  • Kissar mindre på natten



Så nu är jag helt inställd på missfall. Det känns som jättelänge tills torsdag och VUL, och även om vi klarar oss över delmålet torsdag, så skall vi ju klara av alla resterande veckor som man skall behöva överanalysera och pendla mellan hopp och förtvivlan. Jag är ju faktiskt bara i v. 6 och det är många veckor kvar...


Mina tankar går till kompis LB samt bloggerskan Tonci som förlorade sitt barn väldigt sent under graviditeten hösten 2010.


Man kan nog aldrig känna sig säker.


Kix

 
 
Hej och Hopp

Hej och Hopp

17 januari 2011 22:25

Fortsätter att hålla tummarna...

http://www.mintusenmilaresa.blogspot.com

 
TeachGirl

TeachGirl

17 januari 2011 22:28

Tummarna finns kvar och hålls så länge de behövs. Kram!

http://varforinteviocksa.blogspot.com

 
MDB

MDB

17 januari 2011 23:37

Kan inte det bruna vara rester från den där blödningen som låg utanför livmodern? Och symptomen kan väl gå lite upp och ner. Jag håller fortsatt tummarna i alla fall, hoppas att det ska gå hela vägen! Kram.

http://minadrommarsbarn.blogspot.com

 
Tonci

Tonci

18 januari 2011 07:10

Tack så mycket Kix. Nej, man kan aldrig känna sig säker, men man måste hoppas på det bästa.
Jag hoppas att den lilla frön som fastnat i dig, ska stanna kvar i 8 månader till och berikar ert liv efteråt mycket. Ni är så värda att få den här bebisen.
Håller tummarna hårt för er!
Stora kramar!

http://vivillockshabarn.blogspot.com

 
Ote

Ote

18 januari 2011 09:19

Hoppas,hoppas, hoppas att det kommer att gå bra.
Tummarna hålls så att dom är blå.
Kram Ote/Radhusfruar.blogg.se

http://Radhusfruar.blogg.se

 
ettvanligtliv

ettvanligtliv

18 januari 2011 09:27

Fortsätter att hålla tummarna stenhårt. Det måste vara otroligt jobbigt att behöva gå runt och känna efter hela tiden. Tänker på dig och hoppas att det ska gå bra!

Kram!

http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Monica

18 januari 2011 09:45

Jag håller mina tummar för dig!!
Vet precis vad du går igenom. Jag har varit där själv hela tre gånger. Missfall missfall missfall.. men så äntligen en dag så kom hon. Efter 7 ivf. Jag hade aldrig ont i mina bröst under graviditeten. Kissade mycket gjorde jag en bit in i graviditeten först när hon började växa och trycka på urinblåsan. Inte så tidigt som i v 6. Mensvärk hade jag också = växtvärk.

Jag hoppas sååå att det är din tur nu!!!

 
Plusresan

Plusresan

18 januari 2011 10:52

Tänker på dig hela tiden gumman...önskar så att jag bara kunde dyka upp och ge dig en kram.

http://plusresan.blogspot.com

Kix

18 januari 2011 12:27

Och jag till dig... men vi bor ju så långt bort ifrån varandra....

 
Ingen bild

K

18 januari 2011 10:58

Forsätter att hålla tummarna och hoppas på det bästa!

 
Hedda

Hedda

18 januari 2011 17:56

Nej, man kan som sagt aldrig vara säker. Men det är bara VUL som kan bekräfta om det är missfall eller ej. Önskar er inte den här oron, vet en del om vad den innebär. Hoppas så att graviditeten fortsätter! Kram.

http://heddasdagbok.wordpress.com

 
Kvarnlyckan

Kvarnlyckan

18 januari 2011 18:12

Åh, det gör on i min mage av att läsa, önskar att det kunde vara enkelt och självklart för er. Håller mina tummar också.

http://kvarnlyckan.wordpress.com

 
Ingen bild

anonym

18 januari 2011 19:50

Har du progesteron vagisar kvar från tidigare behandlingar? Kanske värt att prova åtminstone fram till VUL. Finns det hjärtaktivitet så det är bara fortsätta ngra veckor till sen. Vad tror du?

Kix

18 januari 2011 22:13

Jag har haft mina funderingar kring dessa Progesteron vagiatorier(och ja, jag har massor kvar), men jag blir så osäker på om jag "överdoserar" om jag lägger till progestoron. Det är väl ändå meningen att det progestoron som min kropp producerar skall räcka till en naturlig graviditet. Men jag kan inget om om det. Skall passa på att fråga på VUL på torsdag.

 
Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

18 januari 2011 21:02

Jag fortsätter oxå o hålla tummarna!

http://mitthemochmintradgard.blogg.se

 
mamman

mamman

18 januari 2011 23:22

Fan.....kunde det inte gått vägen efter allt ni gått igenom innan jul. O ja visst är det en possitiv händelse, det bevisar ju att det fungerar. Håller minna tummar för dig. Kramiz

http://babyonskan.wordpress.com

 
Ingen bild

anonym

19 januari 2011 16:17

Ibl räcker det inte till med naturlig progesteron och man ordinerar/ger progesteron vagitorier som stöd. Tror inte att du överdoserar med 1 vag 2 gånger om dagen. Men det är du som bestämmer... Ska bli intressant att få veta vad dem säger om progesteron imorgon. Håller tummarna för dig. Hoppas du kan hålla tummarna för mig också.

Kix

19 januari 2011 18:30

Ja, jag skall berätta vad de säger om Progesteron imorgon. Såklart håller jag en tumme för dig också!

 
Charlotte

Charlotte

19 januari 2011 17:06

Åh vad jag hoppas att du har fel, att det inte är mensen som är på väg!! Jag skickar en tanke och en önskan till han där uppe om att det inte är så!

Kram!

http://www.litesiandso.blogspot.com

 
Ingen bild

Petra

19 januari 2011 19:46

Ska tänka på dig imorgon, hoppas att du får se ett underbart litet hjärta.

 
Sara

Sara

20 januari 2011 09:40

Jag håller tummarna stenhårt för dig idag!!
Kram

http://langtaneftertresamhet.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kix - 17 maj 2012 23:31

  Jag är ganska säker på att det här blir mitt sista inlägg i den här bloggen. Den skapar sådan ångest och jag orkar inte veta av den. Mitt sista inlägg blir således bara att uppdatera om det sista.   Han var otrogen. Jag kom på honom förra sön...

Av Kix - 4 april 2012 22:16

  Pratat med vår adoptionsutredare för att avsluta/dra tillbaka det medgivande vi har som par. Nämnde för henne att jag har tankar på ensamståendeadoption, men fick ett kallt svar om att det kan ta tid, och att det här måste läka först och det stäl...

Av Kix - 31 mars 2012 11:15

  Jag skall försöka uppbåda lite energi och skriva även till er som inte har fått något lösen.   Det är över nu. Han vill skiljas. Efter 14 års förhållande har den 6 åriga ofrivilliga barnlösheten satt sina spår. Vi säljer huset. Flyttar till v...

Av Kix - 26 mars 2012 21:34

  Det här med lösenordsskyddade inlägg var väl inte fullt så genomtänkt... ni dränker mig med mail. :)   Jag besvarar dem eftersom! Gulliga ni! Ni skriver så fint!   Kix     ...

Av Kix - 25 mars 2012 15:12

  Det är avgjort. Det blir delvis lösenordsskyddade inlägg på den här bloggen. Jag känner ju två privat som läser, dessutom har jag ju varit på flera bloggträffar. Så jag är ju inte anonym längre...   Vill ni läsa de lösenordsskyddade inlägge...

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards