Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Kix - 10 oktober 2010 22:12


Jag har frångått mina principer. Jag har tagit ett graviditetstest. Jag har ALDRIG tidigare tagit ett graviditetstest vid IVF-försök före det datumet som kliniken har sagt att jag skall ta graviditetstestet. Så varför gjorde jag det nu? Jo, jag är så J*LA less på att äta en massa idiotpiller, byta plåster, stoppa upp vagitorier i slidan och ta en trubbig skitspruta som svider (och efterföljande blåmärken stora som femkronor). Jag vill sluta med det. Det är inte värt skiten om det ändå är minus på stickan.


Så det kommer väl inte som någon nyhet att det var minus på den där stickan, mensen som startade förra söndagen har ju redan gett mig svaret. Om det inte vore för att vi har haft besök i huset över helgen, min mans syster med familj, så hade jag nog inte slutat med skiten utan väntat till den riktiga testdagen. Anledningen till testet är att vi åkte på ett äventyrsbad i stan med svägerskans två pojkar. Och som ni vet ingår badning inte som ett privilegie för IVF-ruvare.


Kix

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards