Alla inlägg den 22 september 2010

Av Kix - 22 september 2010 22:04


Om ni inte kände till det förrut så lever man i en kraftig berg-och dalbana som ofrivilligt barnlös. Ena dagen bär man på en riktigt stor sten som tynger både kropp och själ, medan den andra dagen så fylls man med hopp och liv (med tillförsikt).


Var ju hos Tant L imorse eftersom hon också ville mäta livmoderslemhinnan (hon litar inte riktigt på gynekologerna på sjukhuset). Enligt VUL hos Tant L så är min livmoderslemhinna 6 mm tjock (7 mm på vissa ställen). Medan VUL igår på sjukhuset visade 5 mm. Jag fick Tant Ls VUL-bilder utskrivna, så de scannade jag in och skickade till IVF-kliniken. Min läkare på IVF-kliniken ringde nu på em och säger att livmoderslemhinnan onekligen ser mycket bättre ut än vad sjukhuset visade igår...


OCH VI ÄR VÄLKOMMEN PÅ MÅNDAG FÖR FET!!!!


Jag tror inte jag behöver beskriva min lycka... idag drar jag inga svordomar, det blev så många av dem igår.. sorry!


Kix

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards