Alla inlägg den 7 september 2010

Av Kix - 7 september 2010 22:00


Idag har äntligen leveransen med ägglossningstest kommit med posten. Testlagret.se som jag beställde ifrån har vanligtvis bra leveransvillkor, och beställningar skall levereras nästföljande arbetsdag. Men jag beställde varorna här, fast fick inte produkterna förrän idag. Tydligen har de haft problem med postförsändelserna, eftersom de har skickat en omgång varor till mig men att de inte har kommit fram, så de skickade en ny försändelse. Om den första försändelsen skulle komma fram till mig får jag behålla den. Dessutom så har de skickat ägglossningsstickor istället för ägglossningsstavar eftersom det var slut på stavarna. De kommer att skicka stavar så fort de kommer in i lager och att jag får behålla stickorna som kompensation för slutförsäljningen.


Dessutom får jag 50:- i presentkort att handla för nästa gång jag handlar på testlagret.se.


Det här betyder att jag kan få 28 (denna försändelse) + 28 (bortkommen försändelse) + 28 (resterad försändelse), totalt  84 ägglossningstest!!!!! Det betyder ägglossningstest för minst 1--1,5 år. Shit, hur länge skall jag hålla på??


Jag  fick också Ramona Franssons bok "Älskling, vi blir inte med barn" i försändelsen..... ser fram emot att få vända första bladet...


Go'natt


Kix

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards