Direktlänk till inlägg 11 augusti 2010

Ny funktionalitet

Av Kix - 11 augusti 2010 21:59


Coolt med ny funktionalitet här på bloggen... ställ en fråga här till höger och jag besvarar den. Me like.


Skulle vara lite trevligt om det faktiskt vore en bild bredvid, istället för en snögubbe en gråmulen dag. För väl se om jag kan hitta en lämplig bild, alternativt en mindre avslöjande bild på mig själv.


Kix

 
 
ettvanligtliv

ettvanligtliv

11 augusti 2010 22:44

Läste ditt inlägg om att det är svårt att veta vad man ska ta med och inte när man skriver som anonym. Tänk om det är så att vi två har träffats någon gång. Vi bor väl i samma stad? ;)

http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se

 
Teachgirl

Teachgirl

11 augusti 2010 23:45

Spännande med frågestund. Jag ska fundera. :-)

http://varforinteviocksa.blogspot.com

 
ettvanligtliv

ettvanligtliv

12 augusti 2010 08:17

Aha, ja jag bor ju lite utanför Sundsvall, så då har vi nog inte träffat på varandra förut :).

http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se

 
ettvanligtliv

ettvanligtliv

12 augusti 2010 12:36

Haha, jaha ja det gjorde jag :P Då har vi kanske gått om varandra någon gång. Kram!

http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kix - 17 maj 2012 23:31

  Jag är ganska säker på att det här blir mitt sista inlägg i den här bloggen. Den skapar sådan ångest och jag orkar inte veta av den. Mitt sista inlägg blir således bara att uppdatera om det sista.   Han var otrogen. Jag kom på honom förra sön...

Av Kix - 4 april 2012 22:16

  Pratat med vår adoptionsutredare för att avsluta/dra tillbaka det medgivande vi har som par. Nämnde för henne att jag har tankar på ensamståendeadoption, men fick ett kallt svar om att det kan ta tid, och att det här måste läka först och det stäl...

Av Kix - 31 mars 2012 11:15

  Jag skall försöka uppbåda lite energi och skriva även till er som inte har fått något lösen.   Det är över nu. Han vill skiljas. Efter 14 års förhållande har den 6 åriga ofrivilliga barnlösheten satt sina spår. Vi säljer huset. Flyttar till v...

Av Kix - 26 mars 2012 21:34

  Det här med lösenordsskyddade inlägg var väl inte fullt så genomtänkt... ni dränker mig med mail. :)   Jag besvarar dem eftersom! Gulliga ni! Ni skriver så fint!   Kix     ...

Av Kix - 25 mars 2012 15:12

  Det är avgjort. Det blir delvis lösenordsskyddade inlägg på den här bloggen. Jag känner ju två privat som läser, dessutom har jag ju varit på flera bloggträffar. Så jag är ju inte anonym längre...   Vill ni läsa de lösenordsskyddade inlägge...

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Skapa flashcards