Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Kix - 10 augusti 2010 22:22


Vad i helvete är det som är problem när det inte lyckas...


  • Spermier OK
  • Ägglossning OK
  • Röker ej (har aldrig gjort)
  • Dricker inte kaffe
  • Dricker extremt sällan alkohol (typ vartannat år)
  • Friskt /aktivt liv
  • Hälsosam kost
  • BMI  19.3 (dvs idealvikt)
  • Toppenembryos enligt läkare
  • Hus/Hund/Volvo klart
  • Äter inga mediciner (förutom inför IVF)
  • Mannen tar inga heta bad

Är det någon där ute som kan berätta för mig vad som är fel?


Jag börjar tappa fokus igen, ena dagen känns det rätt ok, medan de flesta dagar trillar jag ner några pinnar och stenen som jag bär på blir tyngre. Funderade idag i duschen (efter att jag fyllt upp mitt bloggningskvot genom att springa... inlägg här.. vilket för övrigt fungerar!) på det här att ingen frågar hur man mår eller hur det går. Korrelerar omgivningens svårighet till att fråga hur man mår med problemets svårighetsgrad, dvs ju svårare omgivningen anser att man har det, desto svårare är det att fråga hur man mår?


Kix


Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Skapa flashcards