Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Kix - 28 juni 2010 22:21


Fick ett SMS idag. Min bror och hans tjej har fått ytterligare ett barn idag. Kommer inte ihåg om det stod att det var en tjej eller en kille. Det var många kilo iaf. Vet inte om jag skall vara glad eller ledsen. Fast vore jag glad hade jag väl kommit ihåg om det var en tjej eller kille. Är jag ledsen?


Ja, jag är ledsen för att det åter igen inte är jag. Jag är ledsen för att jag tycker att det är vår tur nu. Jag är ledsen för att jag har missunsamma känslor. Och jag är ledsen för att jag borde egentligen ringa och prata med honom men inte orkar.


Å så är jag ledsen för att jag måste ta upp vår adoptionsresa med honom fast jag egentligen inte är stark nog att föra det på tal. Speciellt inte nu....


Det som kännts så himla bra under hela midsommarhelgen, dvs mitt humör, har spolierats igen. Upp och ner, ner och upp, hela tiden. Livet är fan i mig fördjävligt!


Mogen rubrik förresten....


Kix

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards