Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Kix - 7 juni 2010 22:33


Har precis avslutat en enkät där jag skall kryssa i lämpliga alternativ om hur jag upplevde mitt senaste besök hos Gynekologen. Och jag har verkligen varit ärlig i mina svar, och de blir inte upplyftande för den som skall analysera dem. Drar nog ned snittet rejält, men nu när jag äntligen får säga min mening så ville jag verkligen nyttja den. På sista sidan kunde jag skriva in fritext på vad jag tyckte var bra och vad jag tyckte var dåligt, och inte oväntat så fyllde jag fältet för dåligt, medan fältet för bra lyser tomt. Och inte nog med det, dessutom fanns ett fält där man kunde lämna synpunkter på saker som de inte har frågat om i enkäten.


Inte för att jag tror att vårt landsting skulle ändra på hur många gratis IVF-försök som de ställer upp med, men det påpekade jag som var dåligt. Dessutom fick de höra en del om att man får olika läkare varje gång som inte känner till mina proglem så att man antingen får uppprepa sig eller så bryr de sig inte utan utför det dom är tillsagda att göra och inget utöver. Detta svider extra mycket nu när jag har varit hos Tant L, den privata gynekologen, då hon vid första besöket uttrycker sin bekymran över att ingen gynekolog tidigare har upptäckt att jag både har bakterier i slidan och mycket tunna slidväggar. Å då har jag varit hos MÅNGA gynekologer de senaste 3 månaderna...


Suck.


Kix

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards