Direktlänk till inlägg 24 maj 2010

minus, Minus, MINUS....

Av Kix - 24 maj 2010 20:00




Jo, ja, jag tog graviditetstestet i onsdags enligt plan från IVF-kliniken. Minus. Hade verkligen inte förväntat mig något annat än... Minus. Jag har aldrig sett att dessa graviditetstest kan visa något annat än... Minus. Jag börjar sakteligen inse att jag aldrig kommer att få dessa test visa något annat än...  Minus.


Tack för alla tummar som har hållits. Nu är mina fria för er som gör behandlingar!


Mailade IVF-kliniken på onsdag morgon om resultatet på IVF-försök nr 4, men än har de inte hört av sig. Som jag brukar skriva... det förvånar mig inte om jag helt enkelt måste ringa, maila, ringa, tjata och maila igen för att få någon respons. Visserligen finns det ingen anledning just nu att stressa, vi hinner iaf inte göra något FET innan klinikens semesterstängning. Men jag tänker vara först i kö direkt efter semestern.


Något annat mindre roligt som visade sig förra veckan var att vid vårt andra besök hos Tant L, den privata gynekologen, så visar det sig att jag/vi har missat att ta de efterbehandlande salvorna som skall påbörjas direkt efter medicinering mot inflammationen i slidan... Suck.... Vår gynekolog blev lite ledsen för att vi missat detta och tog därför ytterligare ett prov från slidan för att se om inflammationen blossat upp igen pga detta, men som tur var hade det ej. Puh. Det skulle varit så typiskt om det gjorde det....

Kix

 
 
TeachGirl

TeachGirl

24 maj 2010 21:15

Jobbigt. Man tror ju in i det sista att det ska vara någon skillnad just den här gången. Jag vet hur du känner, har inte sett ett plus ännu.

Måste peka lite på ironin här ovan. Reklamen under inlägget - i alla fall den jag ser - är för dagen-efterpiller. Det minsta någon av oss behöver...

Kram till dig, ni verkar i alla fall ha tagit det bra.

http://varforinteviocksa.blogspot.com

 
ettvanligtliv

ettvanligtliv

24 maj 2010 21:16

Hej kära Kix,

Ser att ni också hade problem med bakterier. Är det bara det eller något annat ni vet som försämrar era chanser?

Svara bara om du vill, är intresserad eftersom jag läst din blogg ett tag och har själv problem med bakterierna. Går också hos L.

Skickar en massa styrkekramar till er!

http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Pi

24 maj 2010 23:13

Vad är det för bakterier ni pratar om? Jag har aldrig ens fått frågan om jag vill testa för några bakterier, detta trots att jag uppgett att jag ofta har urinvägsinfektion.

Känner med dig!

 
Tea

Tea

25 maj 2010 06:59

Nej vad tråkigt!

http://langrean9manader.blogspot.com

 
Plusresan

Plusresan

25 maj 2010 21:48

Usch vännen...livet är sjukt orättvist. Är jätteledsen för er skull :( :(

KRAM

http://plusresan.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kix - 17 maj 2012 23:31

  Jag är ganska säker på att det här blir mitt sista inlägg i den här bloggen. Den skapar sådan ångest och jag orkar inte veta av den. Mitt sista inlägg blir således bara att uppdatera om det sista.   Han var otrogen. Jag kom på honom förra sön...

Av Kix - 4 april 2012 22:16

  Pratat med vår adoptionsutredare för att avsluta/dra tillbaka det medgivande vi har som par. Nämnde för henne att jag har tankar på ensamståendeadoption, men fick ett kallt svar om att det kan ta tid, och att det här måste läka först och det stäl...

Av Kix - 31 mars 2012 11:15

  Jag skall försöka uppbåda lite energi och skriva även till er som inte har fått något lösen.   Det är över nu. Han vill skiljas. Efter 14 års förhållande har den 6 åriga ofrivilliga barnlösheten satt sina spår. Vi säljer huset. Flyttar till v...

Av Kix - 26 mars 2012 21:34

  Det här med lösenordsskyddade inlägg var väl inte fullt så genomtänkt... ni dränker mig med mail. :)   Jag besvarar dem eftersom! Gulliga ni! Ni skriver så fint!   Kix     ...

Av Kix - 25 mars 2012 15:12

  Det är avgjort. Det blir delvis lösenordsskyddade inlägg på den här bloggen. Jag känner ju två privat som läser, dessutom har jag ju varit på flera bloggträffar. Så jag är ju inte anonym längre...   Vill ni läsa de lösenordsskyddade inlägge...

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards