Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Kix - 23 maj 2010 21:15

Tack TechGirl för utmärkelsen 'kreativ blogger'. Jag anser mig ju själv inte som någon kreativ bloggare dock, utan använder mig blogg som en ventialtion när jag behöver "prata" av mig. 


Har tidigare också fått denna utmärkelse, se det här, och reglerna är detsamma, så nu måste jag hitta nya fakta om mig själv så få se här nu...:


1. Jag har hög ambitionsnivå, och är sällan nöjd med mig själv och mitt jobb.

2. Jag älskar komedier och komiker, kan gärna se om samma film och samma komikerklipp om och om igen, och mår lika bra varje gång.

3. Har kanske en onödigt stor "Kan-själv"-attityd.

4. Är en riktigt stor hallon-älskare och byter gärna bort godis och chips mot just hallon, men de måste vara nogrannt rensade.

5. Har varit extremt bra tränad, men har nu inte tränat regelbundet på två år!!

6. Har varit hem till Staffan Ling och intervjuat honom samt varit med om att göra ett avsnitt av "Plus" med Sverker Olofsson.

7. Undrar ofta om Gud straffar mig för något dumt som jag gjort tidigare i mitt liv...


Eftersom jag en gång för inte så längesedan skickat denna blog award till bloggvännner så avstår jag att aktivt göra det denna gång (men skickar passivt bollen vidare till den som vill plocka upp den).


Kix


  

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Skapa flashcards