Alla inlägg den 29 april 2010

Av Kix - 29 april 2010 20:04


... blev det av äggplocket, fast nu är det ju kvalité och inte kvantitet som räknas. Det blir embryotranser imorgon fredag, och eftersom vi måste resa i 28 mil så blir det start senast 5.45 från hemmet för att hinna i tid. Det gör mig verkligen ingenting att det blir tidigt ET, det borde ju bara innebära att vi är hemma innan de tänder valborsbrasan i området.


Vid äggplocket fick vi en ny läkare denna gången OCH ny sköterska. Det var inte sig likt och jag blev lite nervös innan men läkaren var lugn och proffsig, pratade mer än den förra så jag slappnade nog av ganska bra. Innan vi skulle gå frågade läkaren om vi ville sätta in två embryos på fredag... OM VI VILL!!! Men får vi? Vår förra läkare har ju sagt att vi inte skall sätta in två embryos pga min konisering eftersom det innebär att jag inte kan bära tvillingar. Så vi var ärlig och berättade denna info. De skall iaf se hur embryosen ser ut på fredag och då bestämma om det blir ett eller två embryos som återförs. Jag vill ha två, för det måste ju ändå innebära att chansen är större att något av dem fastnar? Eller?


Trevlig helg! Jag skall försöka njuta av tillståndet efter ett lyckat ET!!!


Kix

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards