Alla inlägg den 16 april 2010

Av Kix - 16 april 2010 21:43


ÄNTLIGEN! Jo, precis. Mensen har kommit, äntligen. Har varit fullständigt upptagen med menstankar i veckan, inte ens jobbet har kunnat skingra mina tankar på mens... normalt?!???


Eftersom jag missade min mens förra månaden och således också missade sprutstart så ville jag verkligen inte missa den denna gång. Anledningen till att jag missade den förra månaden var att det bara kom pytte, pytte mens i flera dagar. IVF-kliniken ville att jag skulle vänta till min rikliga mens kom och dagarna gick men det kom ingen riklig mens... Möjligen orsakade operationen samma vecka turbulensen i kroppen. Det är väl det som jag kan komma på.


Därför ville jag verkligen inte att det skulle bli samma scenario denna gång. IVF-kliniken skickade mig till Kvinnokliniken för ultraljud, men kvällen innan ultraljudet kom det lite mer mens, mens som känns som mens och inte som små torrbollar som stötts bort av kroppen. TACK!!! Tiden hos Kvinnokliniken var således onödig, men det kunde jag ju inte veta innan.


Jag startar med Gonal-F sprutan imorgonkväll och det blir troligen äggplock v.17 Jag är såååå oerhört glad för det. Nu blir det en gigantisk dos av positivism så att min kropp skapar glada äggblåsor, å så att min mans spermier gillar mina härliga ägg, så att min livmoder är entusiamisk och så att embryot skrattar häcken av sig.


Kix

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards