Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Kix - 18 mars 2010 15:57


Status operation:

Tung operation i måndags, jobbigt uppvaknande efter sövning, illamående, magont och en jävla kateter uppstoppad i slidan. De hittade inte den rätta gången till livmodern så läkaren fick lov att använda kniven för att öppna upp kanalen. Så nu är jag skuren inombords också. Å så kommer de där negativa tankarna att detta är ju ändå bara tillfälligt, min kropp kommer att se till att denna öppning likväl läks igen såsom den har gjort tidigare. Bra med en självläknade kropp.... MEN INTE DETTA! Fick lov att stanna hemma från jobbet på tisdag pga magont och jag skulle ta bort katetern på onsdagmorgon.


Status efter operation:

Jag har fått förstoppning. Hur kan man få det när man måste vara fastande inför en operation? Den har nu varit ihärdigt och jävlats med mig sedan tisdagkväll. Jag har rejäla magknip och svårt att gå upprätt. Magen står ut som värsta 3dje månaden effekten (I wish) och gör svinont. Jag har knappt ätit sedan tisdagkväll, har dock satt i mig massor av torkade plommon och vatten, vindruvor och linfrön. Jag har stoppat upp något laxermedel i ändtarmen, flera gånger... men inget hjälper. Skall försöka röra mig mer (svårt när man har kramper dock) samt dricka mer. Men om det inte blir bättre måste jag nog ta kontakt med vårdcentralen imorgon.


Staus på datorn:

Fick virus igår..(den stackarn). Den gick inte att rädda, så eftersom jag inte varit på jobbet ännu så får jag ta det jag har hemma och installerade XP Home Edition... bara för att få den att starta igen.... Nu kan jag ju iaf kommunicera, jag är nog lätt beroende av en uppkoppling tror jag.


Fick denna kommentar igår om någon annan är intresserad. Skulle inte se så bra ut att gå ut i tidningen att vi håller på med IVF under pågående adoptionsutredning:

"Jag är reporter på Metro och letar efter ett par som ska göra en ivf och som kan tänka sig att dela med sig av detta i text och bild. Om du är intresserad eller känner någon som är det så maila gärna mig på anneli.wikstrom@metro.se så kan vi prata mer. Mvh Anneli"


Nu skall jag krya på mig. Tack för ert stöd. Å ni ser, det blev svordomar även i detta inlägg.


Kix

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards