Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Kix - 7 februari 2010 21:39


Har inte haft ork att uppdatera bloggen på flera dagar. Dels så fick vi i veckan våra nya köksluckor så dagarna innan hade vi fullt upp med att plocka ut allt ur skåparna. Och när luckorna hade satts på plats så skulle allt (nästan) tillbaka till skåparna. Vi har ju dessutom bytt ut den del skåp till lådor så vi fick tänka till när vi skulle placera tillbaka allt. När vi flyttade in i huset var det en kompis som flyttade in allt i skåparna och det har vi levt med i två år. Så denna gång så ville vi tänka till själva och inte föja mönstret vi har följt under denna tid.


Men så kom torsdagsmorgonen och jag blev förkyld över en natt. Har varit riktigt sängliggandes nu i fyra dagar och jag blir sannorlikt hemma från jobbet imorgon också. Fem dagars förkylning, det har jag inte varit i hela mitt liv tror jag. Den har alltså satt sig ordentligt. Men jag tänker så här (för att vara lite positiv för en gångs skull), det är super att det händer nu och inte när vi är mitt inne i nästa IVF (nu när den ändå har blivit uppskjuten).


Jag fick lov att slå upp skillnaden mellan förkylning och influensa och har konstaterat att det är förkyld jag är. Influensa håller i minst två veckor....


Kix



Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Skapa flashcards