Direktlänk till inlägg 25 januari 2010

Gud straffar nog vissa mer...

Av Kix - 25 januari 2010 19:45


Jag orkar inte gråta, jag har inga tårar kvar. Jag har ingen ork att hålla upp kroppen, känner mig förlamad. Ledsen. Oerhört ledsen, men orkar inte fälla en endaste tår.


Operationen idag gick åt h-vte. Läkaren hittade inte den rätta ingången till livmodern utan åter igen bara hittat den falska öppningen - precis som förra operationen. Och detta än fast jag denna gången har fått tabletterna som skulle mjuka upp min livmodertapp/hals.


Detta innbär förmodligen att vårt IVF-försök nr 4 blir uppskjuten, skulle ha startat hormonbehandling med sprutor i dessa dagar. Typ imorgon, onsdag eller torsdag, beroende på när min mens kommer. Läkaren trodde att det blir en ny operation, men först efter att den falska öppningen hade läkt ihop, så att inte samma misstag görs. Men jag vet ingenting än så länge. Orkar inte tänka, orkar inte bry mig.


Gud straffar nog vissa mer.


Kix

 
 
Tonci

Tonci

25 januari 2010 20:47

Oh, vad jobbigt!! Jag är så ledsen för dig. Skickar stora styrkekramar!!

http://vivillocksahabarn.blogspot.com

 
MDB

MDB

25 januari 2010 20:51

Åh, vad tråkigt. Finns inget riktigt tröstande jag kan säga, mer än att jag tänker på dig. Hoppas läkperioden går snabbt och att det går bra med en ny operation. Stor kram.

http://www.minadrommarsbarn.blogspot.com

 
Fru H

Fru H

25 januari 2010 21:41

Näe vad urbota tråkigt. Jag tycker så synd om dig. Och jag är så imponerad av att du orkar. Trots allt.
Jag skickar kramar i massor (fast jag vet att det inte hjälper ett dugg) och håller tummarna för att det vänder för dig snart. Jag brukar försöka tänka att när det är som mest i botten så kan det inte bli värre och då brukar vändningen vara nära!
Bamsekramar fru H

http://gravidkampen.blogspot.com

 
Sara

Sara

25 januari 2010 23:54

Så himla tråkigt. Jag är verkligen ledsen för din skull.

Tänker på dig.

Många kramar

http://www.lillaunderbarn.blogg.se

 
Lisa

Lisa

26 januari 2010 07:05

Huvva vad tråkigt :´(....... Hoppas det går fort till läkning!
KRAM

http://langtanochvantan.blogspot.com

 
Fru barnlös

Fru barnlös

26 januari 2010 19:04

Fy vad jobbigt!

http://Www.langrean9manader.blogspot.com

 
Miss S

Miss S

26 januari 2010 20:06

Men fy vad orättvist. Hittar inte orden. Vet ju att inga ord i världen kan trösta just nu. Men det måste vända för er snart.
Du har fått ett litet pris av mig! Kolla in min blogg!
Kram

http://www.baby-langtan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Pi

26 januari 2010 23:37

Tungt. Och visst är det så, livet är så orättvist att man ibland inte kan förstå vem det är som sitter och delar ut domar till höger och belöningar till vänster. Godtyckligt också som det verkar!

Hoppas att det läker snabbt! Hur lång tid kan det ta? Har ni fått tid för något återbesök?

 
cf

cf

27 januari 2010 10:24

Styrkekramar!

Jag vet hur det känns att få jobbiga besked. Jag hoppas att du kan finna styrkan inom dig själv att gå vidare.

http://www.ivfresan.blogg.se

 
Plusresan

Plusresan

27 januari 2010 11:20

Fan vad ledsen jag blir. Dels åt att de är ena riktiga tomtar på sjukvården som inte kan se till att du får allt du behöver utan att du ska behöva fixa det själv och bli stressad som fan. Och för att det inte funkade med operationen :( :(

Det måste kännas riktigt jävla skitjobbigt just nu och jag lider verkligen med er. Hoppas att det läker fort som tusan och det ska gå bra med en ny operation, tredje gången gillt.

STOR STYRKEKRAM!

http://plusresan.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kix - 17 maj 2012 23:31

  Jag är ganska säker på att det här blir mitt sista inlägg i den här bloggen. Den skapar sådan ångest och jag orkar inte veta av den. Mitt sista inlägg blir således bara att uppdatera om det sista.   Han var otrogen. Jag kom på honom förra sön...

Av Kix - 4 april 2012 22:16

  Pratat med vår adoptionsutredare för att avsluta/dra tillbaka det medgivande vi har som par. Nämnde för henne att jag har tankar på ensamståendeadoption, men fick ett kallt svar om att det kan ta tid, och att det här måste läka först och det stäl...

Av Kix - 31 mars 2012 11:15

  Jag skall försöka uppbåda lite energi och skriva även till er som inte har fått något lösen.   Det är över nu. Han vill skiljas. Efter 14 års förhållande har den 6 åriga ofrivilliga barnlösheten satt sina spår. Vi säljer huset. Flyttar till v...

Av Kix - 26 mars 2012 21:34

  Det här med lösenordsskyddade inlägg var väl inte fullt så genomtänkt... ni dränker mig med mail. :)   Jag besvarar dem eftersom! Gulliga ni! Ni skriver så fint!   Kix     ...

Av Kix - 25 mars 2012 15:12

  Det är avgjort. Det blir delvis lösenordsskyddade inlägg på den här bloggen. Jag känner ju två privat som läser, dessutom har jag ju varit på flera bloggträffar. Så jag är ju inte anonym längre...   Vill ni läsa de lösenordsskyddade inlägge...

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Skapa flashcards