Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Kix - 20 januari 2010 20:52



En korrigering på gårdagens inlägg:

Har aldrig gjort det här med adoption tidigare så är lite oerfaren :). Men den ansökan tillsammans med intygen som vi lämnat in till kommunens familjerätt innbär inte först att Socialnämnden skall godkänna oss. Utan först görs tydligen en utredning (ca 5-6 månader tar den). Därefter sammanställer socialtjänsten utredningen och gör ett utlåtande. Socialnämnden tar därefter beslut om vi blir godkända. En kort procedur med andra ord. :=) Men jag längar.


Idag har läkaren från Kvinnoklinken ringt... precis 1 vecka sedan operationen. Jag hade inte mage att vara irriterad, för nog har jag varit det, men jag har ju lyckats reda ut denna process på egen hand, och desutom har jag ju äntligen min operationstid. Måste in på sjukhuset på fredag för att hämta mediciner som jag skall ta 2 timmar innan operation. Men ändå... vad skönt. Jag längtar.


Kix



Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Skapa flashcards