Alla inlägg den 8 december 2009

Av Kix - 8 december 2009 22:09


Har varit hos kuratorn idag, pratat av mig igen. Det är en sån härlig känsla när jag går därifrån, för jag har alltid med mig energi. Men så snart jag har satt ner mig i soffan här hemma så försvinner den energin. Jag hoppas verkligen att den kunde stanna lite längre. Jag skall verkligen försöka bibehålla den energin nästa gång. Jag lovar att försöka.


Nu har vi flera saker att se fram emot och bocka av. Det känns bra. Det är julafton och ledigheten mellan jul och nyår att se fram emot. Det är förhoppningsvis snart klart för oss att skicka in alla papper för adoptionsmedgivande. Det är operationen januari. Det är ägguttag i februari. Skall bara se till att tiden går fort fram till dessa hållpunkter så bör väl den närmaste tiden vara bra veckor. Förhoppningsvis.


Kix

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards