Alla inlägg den 2 december 2009

Av Kix - 2 december 2009 21:56




Idag ringde människan upp mig, eller ja, det är ju faktiskt kvinnoklinikens chef jag menar. Hon sa att hon har min remiss och hon har förvarnat operation om att jag skall opereras, det blir att jag skall sövas även denna gång. MEN.. och här kommer det.... min IVF-läkare hade sagt till kvinnoklinikens chef att han skulle återkomma när vi planerade in nästa IVF-försök eftersom min IVF-läkare vill att operationen görs strax innan nästa IVF-försök. Så då var det bara att ringa till IVF-kliniken igen, och naturligtivis var ALLA telefontider med IVF-läkaren uppbokade innan jul!!!! Men turligt nog kunde de hitta ett återbud på fredag. PUH!


Jag kan inte annat än förundras över hela den här processen, det är ingenting som är enkelt. Man får verkligen kämpa för att komma någonstans. Jag hade verkligen kunnat sitta här i min soffa och väntat på att någon skulle ringa, eller någon kallelse skulle komma med posten hela december --> om jag inte i första hand hade ringt IVF-kliniken för att ta reda på om de skickat remissen. Och om jag inte i andra hand hade ringt kvinnoklinikens chef för att höra om hon fått remissen. Och om jag inte i tredje hand ringt tillbaka till IVF-kliniken för att återkoppla det som kvinnoklinikens chef och IVF-klinikens läkare tydligen hade kommit överrens om. Det är ju verkligen inte klokt!!!


Kix

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards