Alla inlägg den 25 november 2009

Av Kix - 25 november 2009 22:17


Jag ringde IVF-kliniken idag. De har nu pratat med Kvinnoklinikens chef, det är tydligen hon som har fått min remiss. Så imorgon skall jag försöka få tag på denna kvinna och pressa på lite. Jag tycker det är dåligt att jag inte fått någon bekräftelse på att Kvinnokliniken har mottagit remissen till exemepl. Och när jag ringde första gången så sa de bara att jag måste vänta för det "kan ta tid". Och när jag ringde andra gången så sa kvinnan jag pratade med att det inte fanns någon remiss registrerad på mig. Det är väl klart man blir lite irriterad.


Min man har en kollega vars remiss hamnade i något gränsland mellan vårdcentral och sjukhus. Ingen av inrättningarna tog på sig att undersöka vart remissen tog vägen trots flertal telefonsamtal. När hans smärta inte längre gick att uthärda sätter han sig på akuten.... det visar sig där att han hade cancer.


Nu är det ju inte riktigt så illa med mig, men jag tänker inte vara snäll och vänta på att någon hör av sig!


Kix

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards