Alla inlägg den 24 november 2009

Av Kix - 24 november 2009 20:40


IVF-kliniken har så klart inte ringt åter. Det var ju det jag trodde. Inte f-n är jag sån jävla viktig kund, vi är bara en av de desperata paren i Sverige som inte lyckas få barn på naturlig väg. Det är vi som är så ledsen. Det är vi som får panik för att tiden går och inget händer. Det är vi som mår dåligt och kan inte tänka på annat än att vi är ofrivilligt barnlösa . Det är vi svaga i det orättvisa samhället. Det är vi som de tjänar pengar på.


För inte bryr de sig om vi har kämpat i flera år, vi som fått ett påbörjat frysförsök framflyttat och underdoserat i 2 månader, vi som fått IVF-försök (nr 3) uppsjutet 5 gånger, jag som mitt i detta tredje försök uppmanas att avbryta IVF-försöket för en konisering (operation för att ta bort en konformning av livmodertappen pga svåra cellförändringar) och därtill flera månaders läkning av densamma, jag som efter IVF-försök nr 3 väntar på en remiss till kvinnokliniken för att öppna upp min livmoderhals pga mycket svåra ärrbildningar som har täppt igen kanalen upp till livmodern....


Vi vill ju inget hellre än att det skulle gå vår väg NÅN GÅNG.


Vad onödigt less jag blev nudå...


Kix



Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards